Наукова періодика України Освіта та розвиток обдарованої особистості


Федорова Н. Ф. 
Теоретична сутність технології діяльнісного підходу в середній освіті з обдарованими учнями / Н. Ф. Федорова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 2. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_2_4
Проаналізовано теоретичну сутність технології діяльнісного підходу в середній освіті з обдарованими учнями. Обгрунтовано деякі поняття щодо технології діяльнісного підходу. Звернено увагу на: визначення діяльнісного підходу в освіті, мотивацію, форми активності, класифікацію та структуру діяльності під час освітнього процесу в середній освіті. Визначено форми діяльнісного підходу, види мотивації, структуру, способи, результативність та потреби діяльнісного підходу. Розглянуто класифікацію інтелектуальної діяльності професіоналів в освіті.
  Повний текст PDF - 994.633 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Федорова Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Федорова Н. Ф. Теоретична сутність технології діяльнісного підходу в середній освіті з обдарованими учнями / Н. Ф. Федорова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 2. - С. 13-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Федорова Ніна Федорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського