Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Білик Ж. І. Використання онтологічних ресурсів єдиного мережецентричного освітнього інформаційного середовища для проведення STEM/STEAM-занять / Ж. І. Білик, Є. В. Шаповалов, В. Б. Шаповалов, А. І. Атамась // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 1. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_1_7 Сучасний розвиток науки і технології забезпечив таку кількість інформації, що необхідність її систематизації та класифікації стала актуальною. Для таксономізації навчальних матеріалів запропоновано використовувати існуючі графгенератори і графвізуалізатори ІТ-платформи ТОДОС. До розробок, які не просто містять сучасну інформацію, а й класифікують її, можна зарахувати єдине мережецентричне навчальнеінформаційне середовище Оntology4. Необхідною умовою широкого впровадження STEM-підходу та єдиного мережецентричного навчального інформаційного середовища є наявність методичних розробок, що засновані на відповідних до даного підходу принципах. Представлено урок, у якому вони застосовуються. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Білик Ж. І. Використання онтологічних ресурсів єдиного мережецентричного освітнього інформаційного середовища для проведення STEM/STEAM-занять / Ж. І. Білик, Є. В. Шаповалов, В. Б. Шаповалов, А. І. Атамась // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 1. - С. 30-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_1_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |