Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Voloshchuk I. Theoretical and Practical Problems of Early Training of Gifted / I. Voloshchuk, Y. Rudyk // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_1_3 Здійснено аналіз досліджень, що присвячені актуальній педагогічній і психологічній проблемі долучення до освітнього процесу обдарованих дітей у ранньому віці, зокрема дошкільників і дітей молодшого шкільного віку. На основі здійсненого аналізу зроблено висновок стосовно того, що для обдарованих дошкільників, окрім долучення їх до формальної освітнього процесу, розроблено спеціальні освітні програми, що є ефективним і незамінним засобом розвитку їх інтелектуального потенціалу, формування необхідних якостей для його реалізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Voloshchuk I. Theoretical and Practical Problems of Early Training of Gifted / I. Voloshchuk, Y. Rudyk // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_1_3. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |