Наукова періодика України Освіта та розвиток обдарованої особистості


Voloshchuk I. 
Theoretical and Practical Problems of Early Training of Gifted / I. Voloshchuk, Y. Rudyk // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_1_3
Здійснено аналіз досліджень, що присвячені актуальній педагогічній і психологічній проблемі долучення до освітнього процесу обдарованих дітей у ранньому віці, зокрема дошкільників і дітей молодшого шкільного віку. На основі здійсненого аналізу зроблено висновок стосовно того, що для обдарованих дошкільників, окрім долучення їх до формальної освітнього процесу, розроблено спеціальні освітні програми, що є ефективним і незамінним засобом розвитку їх інтелектуального потенціалу, формування необхідних якостей для його реалізації.
  Повний текст PDF - 528.196 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Voloshchuk I.
  • Rudyk Y.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Voloshchuk I. Theoretical and Practical Problems of Early Training of Gifted / I. Voloshchuk, Y. Rudyk // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 1. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_1_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського