Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Чудакова В. П. Психодіагностика як ключовий інструментарій у реалізацї компетентнісно-орієнтованого навчання конкурентоздатної особистості в умовах інноваційної діяльності нової української школи / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 1. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_1_12 Визначено актуальність напряму науково-методичного забезпечення формування компетентностей конкурентоздатності особистості, одного з ключових факторів підготовки вчителя до реалізації компетентнісно-орієнтованого навчання в умовах інноваційної діяльності нової української школи. Представлено теоретико-методологічний і практичний термінологічний та понятійний апарат дослідження, зокрема "діагноз", "діагностика", "психологічна діагностика". Розглянуто класифікацію психодіагностичних методів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чудакова В. П. Психодіагностика як ключовий інструментарій у реалізацї компетентнісно-орієнтованого навчання конкурентоздатної особистості в умовах інноваційної діяльності нової української школи / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 1. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_1_12. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |