Наукова періодика України | Освіта та розвиток обдарованої особистості | ||
Кравчук О. П. Соціально-політичні та наукові тенденції як дидактичні умови реалізації освітніх ідей / О. П. Кравчук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_16 Вектор розвитку суспільства залежить від рівня розвитку ментальних колективних світів у його культурі (силою аналізу та рефлексії усталених уявлень, впроваджених механізмів взаємодії, апробованих колективних рішень тощо). Розглянуто тенденції екзогенного впливу на освітні процеси в Україні, серед яких соціально-політична тенденція євроінтеграції, загальнонаукова тенденція міждисциплінарності та її прояви - теорія систем і когнітивна наука. Вони є водночас і стимулюючими, і обмежувальними дидактичними умовами реалізації освітніх ідей, ресурсом, що забезпечує внутрішні структурно-функціональні та змістові зміни в освітньому просторі країни на різних рівнях локалізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кравчук О. П. Соціально-політичні та наукові тенденції як дидактичні умови реалізації освітніх ідей / О. П. Кравчук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |