Наукова періодика України Освіта та розвиток обдарованої особистості


Кравчук О. П. 
Соціально-політичні та наукові тенденції як дидактичні умови реалізації освітніх ідей / О. П. Кравчук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_16
Вектор розвитку суспільства залежить від рівня розвитку ментальних колективних світів у його культурі (силою аналізу та рефлексії усталених уявлень, впроваджених механізмів взаємодії, апробованих колективних рішень тощо). Розглянуто тенденції екзогенного впливу на освітні процеси в Україні, серед яких соціально-політична тенденція євроінтеграції, загальнонаукова тенденція міждисциплінарності та її прояви - теорія систем і когнітивна наука. Вони є водночас і стимулюючими, і обмежувальними дидактичними умовами реалізації освітніх ідей, ресурсом, що забезпечує внутрішні структурно-функціональні та змістові зміни в освітньому просторі країни на різних рівнях локалізації.
  Повний текст PDF - 361.105 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кравчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кравчук О. П. Соціально-політичні та наукові тенденції як дидактичні умови реалізації освітніх ідей / О. П. Кравчук // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2018. - № 4. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2018_4_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кравчук Ольга Павлівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського