Наукова періодика України | Education and pedagogical sciences | ||
Харченко Т. Г. Розробка й супровід індивідуального проекту студента в сучасній допрофесійній педагогічній освітіФранції: практичний аспект / Т. Г. Харченко // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_3_9 На основі аналізу французької науково-педагогічної літератури встановлено, що однією з перших форм індивідуалізованого навчання, з яким стикається майбутній учитель, є механізм "Розробка й супровід індивідуального проекту студента", який реалізується в межах сучасної допрофесійної педагогічної освіти в університетах Франції. Мета цього механізму полягає в тому, щоб супроводжувати, надавати допомогу кожному студенту в оптимізації його успішності у процесі навчання, а також допомогти студенту стати активним учасником свого професійного проекту. Реалізується він у першому семестрі першого року навчання в процесі таких практичних модульних курсів, як "Розробка індивідуального проекту", "Супровід індивідуального проекту", "Професійний проект студента". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Харченко Т. Г. Розробка й супровід індивідуального проекту студента в сучасній допрофесійній педагогічній освітіФранції: практичний аспект / Т. Г. Харченко // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 3. - С. 56-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_3_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |