Наукова періодика України | Education and pedagogical sciences | ||
Тарарак Н. Г. Ціннісна педагогічна взаємодія учасників навчального процесу вищої школи України / Н. Г. Тарарак // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 3. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_3_5 Проаналізовано основні роботи видатних педагогів сучасності й розглянуто методи, форми, засоби ціннісної педагогічної взаємодії учасників навчального процесу вищої школи. Розкрито суть поняття "ціннісна педагогічна взаємодія" у контексті аксіологічної освітньої парадигми, що сприяє розвитку суб'єктного потенціалу особистості, організації ціннісно-орієнтаційної діяльності учасників навчального процесу в процесі їх взаємодії. Увагу приділено ролі мистецтва у процесі навчання. Педагогіка й мистецтво постають взаємозумовленими "двома сторонами однієї медалі", становлячи інтегровану єдність. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Тарарак Н. Г. Ціннісна педагогічна взаємодія учасників навчального процесу вищої школи України / Н. Г. Тарарак // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 3. - С. 27-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_3_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |