Наукова періодика України Education and pedagogical sciences


Грабар Е. В. 
Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США / Е. В. Грабар // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_9
Проблема вдосконалення оцінки знань і контролю навичок та вмінь учнів для вчителів іноземних мов сьогодні є надзвичайно актуальним. Для перевірки успішності засвоєння матеріалу використовують різні форми, методи та прийоми контролю. Одним із найефективніших засобів контролю у навчанні іноземної мови є тест, який став об'єктом дослідження. Розглянуто зміст тестових завдань, представлених 4-ма видами мовленнєвої діяльності - читання, говоріння, слухання, письмо, які використовують учителі іноземних мов у середніх навчальних закладах США. Метою проведення тестового контролю рівня сформованості іншомовних навичок і вмінь учнів з читання в освітній системі США є одержання інформації про сприйняття й розуміння учнем автентичних текстів протягом визначеного терміну. Тестування з письма передбачає діагностику сильних і слабких сторін комунікативної компетенції учня, тобто оцінювання навичок і вмінь використання мови засобами письма. Тести з аудіювання спрямовані на визначення рівня розуміння основного змісту текстів, виокремлення важливої інформації, вирізнення головних ідей, деталей. Тест із говоріння має на меті спонукати учня до спілкування за допомогою дискусії, доповідей, обговорень, інтервію тощо. Отже, широкий спектр завдань дозволяє вчителям одержати валідну інформацію про рівень знань, умінь і навичок учнів з іноземної мови.
  Повний текст PDF - 363.881 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Грабар Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Грабар Е. В. Зміст тестових завдань із визначення рівня сформованості іншомовної компетенції школярів США / Е. В. Грабар // Освіта та педагогічна наука. - 2013. - № 2. - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2013_2_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Грабар Едіта Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського