Наукова періодика України | Education and pedagogical sciences | ||
Сперанська-Скарга М. А. Професійно-педагогічний імідж майбутніх учителів філологічних спеціальностей (проблеми формування когнітивного компонента) / М. А. Сперанська-Скарга // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 3. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2012_3_7 Розглянуто особливості формування когнітивного компонента професійно-педагогічного іміджу майбутнього вчителя філологічних спеціальностей. Особливості процесу формування когнітивного компоненту були з'ясовані протягом педагогічного експерименту, що передбачав проведення комплексу позанавчальних заходів, спрямованих на покращання знань з іміджелогії та навичок самоіміджування. За результатами експериментальної роботи розроблено програму факультативу "Професійно-педагогічний імідж учителя-філолога". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сперанська-Скарга М. А. Професійно-педагогічний імідж майбутніх учителів філологічних спеціальностей (проблеми формування когнітивного компонента) / М. А. Сперанська-Скарга // Освіта та педагогічна наука. - 2012. - № 3. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2012_3_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |