Наукова періодика України Облік і фінанси


Бахарєва Я. В. 
Підходи до маркетингового бюджетування та їх вплив на оцінку ефективності маркетингових витрат / Я. В. Бахарєва // Облік і фінанси. - 2013. - № 2. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2013_2_19
  Повний текст PDF - 312.071 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бахарєва Я.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бахарєва Я. В. Підходи до маркетингового бюджетування та їх вплив на оцінку ефективності маркетингових витрат / Я. В. Бахарєва // Облік і фінанси. - 2013. - № 2. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2013_2_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бахарєва Ярослава Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського