Наукова періодика України | Облік і фінанси | ||
Бахарєва Я. В. Підходи до маркетингового бюджетування та їх вплив на оцінку ефективності маркетингових витрат / Я. В. Бахарєва // Облік і фінанси. - 2013. - № 2. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2013_2_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бахарєва Я. В. Підходи до маркетингового бюджетування та їх вплив на оцінку ефективності маркетингових витрат / Я. В. Бахарєва // Облік і фінанси. - 2013. - № 2. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oif_apk_2013_2_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |