Наукова періодика України | Овочівництво і баштанництво | ||
Гуменюк А. В. Кластерний аналіз у маркетинговій діяльності овочевих підприємств / А. В. Гуменюк // Овочівництво і баштанництво. - 2012. - Вип. 58. - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oib_2012_58_20 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гуменюк А. В. Кластерний аналіз у маркетинговій діяльності овочевих підприємств / А. В. Гуменюк // Овочівництво і баштанництво. - 2012. - Вип. 58. - С. 128-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oib_2012_58_20. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |