Наукова періодика України Овочівництво і баштанництво


Терьохіна Л. А. 
Маркетингові дослідження моніторингу ринку інноваційної продукції овочівництва / Л. А. Терьохіна, О. В. Ручкін, М. Г. Шевченко, Л. А. Расторуєва // Овочівництво і баштанництво. - 2010. - Вип. 56. - С. 282-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oib_2010_56_42
  Повний текст PDF - 179.097 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Терьохіна Л.
  • Ручкін О.
  • Шевченко М.
  • Расторуєва Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Терьохіна Л. А. Маркетингові дослідження моніторингу ринку інноваційної продукції овочівництва / Л. А. Терьохіна, О. В. Ручкін, М. Г. Шевченко, Л. А. Расторуєва // Овочівництво і баштанництво. - 2010. - Вип. 56. - С. 282-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oib_2010_56_42.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Терьохіна Людмила Анатоліївна (сільськогосподарські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського