Наукова періодика України | Овочівництво і баштанництво | ||
Терьохіна Л. А. Маркетингові дослідження моніторингу ринку інноваційної продукції овочівництва / Л. А. Терьохіна, О. В. Ручкін, М. Г. Шевченко, Л. А. Расторуєва // Овочівництво і баштанництво. - 2010. - Вип. 56. - С. 282-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oib_2010_56_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Терьохіна Л. А. Маркетингові дослідження моніторингу ринку інноваційної продукції овочівництва / Л. А. Терьохіна, О. В. Ручкін, М. Г. Шевченко, Л. А. Расторуєва // Овочівництво і баштанництво. - 2010. - Вип. 56. - С. 282-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Oib_2010_56_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |