Наукова періодика України Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи


Андрощук І. В. 
Основні підходи до визначення видів педагогічної взаємодії / І. В. Андрощук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 2. - С. 118-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_2_17
  Повний текст PDF - 149.332 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Андрощук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Андрощук І. В. Основні підходи до визначення видів педагогічної взаємодії / І. В. Андрощук // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2015. - Вип. 2. - С. 118-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2015_2_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Андрощук Ірина Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського