Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Гомеля Н. С. Методологічні засади особистісного підходу в освіті / Н. С. Гомеля // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_6 Конкретизовано місце особистісного підходу в загальнонаукових методологічних підходах і принципах в освіті. Проаналізовано основні форми особистісного підходу щодо його використання у науково-методичних джерелах. Встановлено розбіжності у підходах вчених щодо визначення поняття "особистісний підхід". Показано, що особистісний підхід вимагає визнання особистості як продукту соціального розвитку, носія культури, її унікальності, інтелектуальної та моральної свободи, права на повагу, що передбачає опору на природний процес саморозвитку здібностей, самовизначення, самореалізацію, самоутвердження, створення для цього відповідних умов.Конкретизировано место личностного подхода в общенаучных методологических подходах и принципах в образовании. Проанализированы основные формы личностного подхода к его использованию в научно-методических источниках. Установлены расхождения в подходах ученых к определению понятия "личностный подход". Показано, что личностный подход требует признания личности как продукта социального развития, носителя культуры, ее уникальности, интеллектуальной и нравственной свободы, права на уважение, что предполагает опору на естественный процесс саморазвития способностей, самоопределения, самореализации, самоутверждения, создания для этого соответствующих условий.In the paper, the author specifies the place of the personal approach in general scientific methodological approaches and principles in education. She analyzes the main forms of personal approach to its use in guidance sources. The differences in the approaches of scientists about the definition of “personal approach” were determined. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гомеля Н. С. Методологічні засади особистісного підходу в освіті / Н. С. Гомеля // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |