Наукова періодика України Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи


Гнілуша Н. В. 
Філософські проблеми теорії і методології екологічної освіти у контексті професійної освіти / Н. В. Гнілуша // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_5
Розглянуто концептуальні ідеї та інноваційні процеси модернізації екологічної освіти, яка спрямована на професійне вдосконалення майбутніх екологів. Розкрито сутність застосування контекстуального підходу, концептуальні положення якого розкриті в роботі А. Вербицького, в професійній екологічній освіті.Рассмотрены концептуальные идеи и инновационные процессы модернизации экологического образования, которое направлено на профессиональное усовершенствование будущих экологов. Раскрыта сущность применения контекстуального подхода, концептуальные положения которого раскрыты в работе А. Вербицкого, в профессиональном экологическом образовании.In this article there are considered the conceptual ideas and innovation processes of ecology studying modernization, which are directed to professional improvement of future ecologists. Essence uses contextual approach, conceptual positions which are disclosed by A. Verbitsky, professional environmental education.
  Повний текст PDF - 237.834 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гнілуша Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гнілуша Н. В. Філософські проблеми теорії і методології екологічної освіти у контексті професійної освіти / Н. В. Гнілуша // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського