Наукова періодика України Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи


Давиденко О. В. 
Навчально-виховний потенціал спецкурсу "Розвиток підпільної освіти та педагогічної думки в Польщі (1939-1944 рр.)" у професійній підготовці майбутнього вчителя / О. В. Давиденко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_14
Зазначено, що спецкурс "Розвиток підпільної освіти та педагогічної думки в Польщі (1939 - 1944 рр.)" містить програму вибіркової навчальної дисципліни, де стисло розкрито зміст лекцій і семінарських занять, запропоновано орієнтовні теми рефератів, індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів. Головна увага на заняттях приділяється відтворенню процесу становлення і розвитку підпільної освіти та педагогічної думки в Польщі в період окупації (1939 - 1944 рр.); виокремленню організаційно-педагогічних, науково-методичних засад діяльності закладів конспіративної освіти різного типу та особливостей їх навчально-виховного процесу; аналізу основних педагогічних надбань протягом зазначеного періоду.Отмечено, что спецкурс "Развитие подпольного образования и педагогической мысли в Польше (1939 - 1944 гг.)" содержит программу выборочной учебной дисциплины, где кратко раскрыто содержание лекций, семинарских занятий, предложены ориентировочные темы рефератов, индивидуальные задания для самостоятельной работы студентов. Основными формами организации преподавания спецкурса являются лекции, семинарские и практические занятия, а также самостоятельная и индивидуальная работа студентов. Главное внимание на занятиях уделяется восстановлению процесса развития подпольного образования и педагогической мысли в Польше в период оккупации (1939 - 1944 гг.); характеристике организационно-педагогических, научно-методических основ деятельности учреждений конспиративного образования различного типа, особенностей учебно-воспитательного процесса; анализу основных педагогических достижений в течение указанного периода.Special training course "Development of Secret Education and Pedagogical Ideas in Poland (1939-1944)" contains the program, which provides the content of lectures, seminars, self-study and individual tasks for students. The main objectives of special course «Development of Secret Education and Pedagogical Ideas in Poland (1939-1944)» are to highlight the nature of the Nazi occupation policy on the territory of Poland as a decisive precondition of secret education; to acquaint students with the historical background, main stages of formation and development of underground education; to determine the functioning of secret educational establishments; to reveal features of educational process content in various institutions; to analyze educational secret organizations of teacher training. The main forms of teaching this specialized course are lectures, seminars, practical classes, self-study and individual tasks for students.
  Повний текст PDF - 233.507 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Давиденко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Давиденко О. В. Навчально-виховний потенціал спецкурсу "Розвиток підпільної освіти та педагогічної думки в Польщі (1939-1944 рр.)" у професійній підготовці майбутнього вчителя / О. В. Давиденко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2014. - Вип. 1. - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2014_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Давиденко Олена Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського