Наукова періодика України Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи


Дубасенюк О.А. 
Андрагогічні принципи навчання дорослих крізь призму соціально-особистісного досвіду та компетентності / О.А. Дубасенюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 89-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_9
Розглянуто основні андрагогічні принципи навчання які складають фундамент теорії навчання дорослих з урахуванням їх соціально-особистісного досвіду і компетентності; виділено принципи відбору викладачів для роботи з дорослими людьми, зокрема, педагог виступає як провідний чинник в системі такого навчання з вираженою позитивною Я-концепцією і високим рівнем професійної компетентності.Рассмотрены основные андрагогические принципы обучения, которые и составляют фундамент теории обучения взрослых с учетом их социально-личностного опыта и компетентности; выделяются принципы отбора преподавателей для работы со взрослыми людьми, в частности, педагог выступает как выдающийся фактор в системе такого обучения, с выраженной позитивной Я-концепцией и высоким уровнем профессиональной компетентности.This article reviews the main andragogical learning principles that make up the foundation of the theory of adult learning with regard to their social and personal experiences and expertise; the principles of selection of the teachers working with older people are outlined; the teacher appears as a prominent factor in the system of this study, with a strong positive self-concept; high level of professional competence, based on a special theoretical training; maturity of life, successful experience teaching work; emotional stability; balance, commitment; creativity; the ability to understand the special programs for adults and consider the experiences of other teachers, be familiar with appropriate conceptual models that being used in work with older people.
  Повний текст PDF - 237.328 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дубасенюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дубасенюк О.А. Андрагогічні принципи навчання дорослих крізь призму соціально-особистісного досвіду та компетентності / О.А. Дубасенюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 89-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дубасенюк Олександра Антонівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського