Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Дернова М. Г. Моделі самокерованого навчання в освіті дорослих / М. Г. Дернова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 52-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_7 У публікації автор розглядає зарубіжні дослідження теорії самокерованого навчання, аналізує моделі, що представляють цілий ряд способів концептуалізації самокерованого навчання як багатоаспектної теорії навчання дорослих. В публикации автор рассматривает зарубежные исследования теории самоуправляемого обучения, анализирует модели, которые представляют целый ряд способов концептуализации самоуправляемого обучения как многоаспектной теории обручения взрослых. The actual value of the study is resulted with the expansion of the concept of self-directed learning in the theory and practice of adult education. However, at present this concept has not received sufficient theoretical justification. In the publication the author considers foreign research studies in the theory of self-directed learnings, analyzes the models giving a number of ways of conceptualization of self-directed learning as a multidimensional theory of adult learning. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Дернова М. Г. Моделі самокерованого навчання в освіті дорослих / М. Г. Дернова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 52-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |