Наукова періодика України Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи


Мозговий В. Л. 
Закони логіки у вирішенні проблеми підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії / В. Л. Мозговий // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_25
Проаналізовано проблему підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії з позиції побудови правильного мислення щодо наукового знання. Звернено увагу на доцільність використання формально-логічних законів мислення та їх результативність у контексті вирішення означеної проблеми дослідження. Акцентовано увагу на мисленому експерименті як методі наукового пізнання дійсності.В статье автор анализирует проблему подготовки будущих учителей к режиссуре педагогического действия с позиции построения правильного мышления. Обращается внимание на целесообразность использования формально-логических законом мышления и их результативность в контексте решения предлагаемой проблемы исследования. Акцентируется внимание на проведении мыслительного эксперимента как метода научного познания действительности.Modern pedagogical science is a complex system of interrelations and interdependences of different elements, components, factors, tendencies, conceptions, theories etc. The definition, development and implementation of pedagogical-oriented investigation problem are being logically connected to obtaining the new advanced and actual knowledge for the pedagogical science. In spite of the fact that the task of the ascertainment of knowledge verity is traditionally referred to the scientific research in the branch of philosophy, the importance and significance of this procedure for pedagogical investigation are of great importance.
  Повний текст PDF - 219.671 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мозговий В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мозговий В. Л. Закони логіки у вирішенні проблеми підготовки майбутніх учителів до режисури педагогічної дії / В. Л. Мозговий // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 224-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мозговий Віктор Леонідович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського