Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Нікітчина С. Традиції ідентичності у педагогічній освіті / С. Нікітчина // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 270-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_37 Розглянуто питання ідентичності в педагогічній освіті, яка грунтується на культурно-історичних цінностях українського народу. Показано, що освіта в Україні розвивається на основі педагогічної спадщини Київської Русі, епохи українського козацтва, світоглядної парадигми видатних українських мислителів.Рассмотрены вопросы идентичности в педагогическом образовании, которое основывается на культурно-исторических ценностях украинского народа. Показано, что образование в Украине развивается на основе педагогического наследия Киевской Руси, эпохи украинского казачества, мировоззренческой парадигмы выдающихся украинских мыслителей.This article considers a questions about indetity in the pedagogical education based on the culture and historical values of the Ukrainian people. In this article the author demonstrates, that the education in Ukraine develops on foundation of the pedagogical inheritance of Kyiv Rus, Ukrainian kozaks, and philosophical conception of other well-known Ukrainia thinkers. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нікітчина С. Традиції ідентичності у педагогічній освіті / С. Нікітчина // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 6. - С. 270-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_6_37.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |