Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Гордієнко М. Теоретичні засади андрагогічної процесуальної моделі навчання М. Ноулза / М. Гордієнко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_5 Розглянуто андрагогічну процесуальну модель М. Ноулза, проаналізовано відмінності процесуальних елементів андрагогічного підходу у порівнянні з педагогічним підходом.Рассмотрено андрагогический процессуальную модель М. Ноулза, проанализировано различия процессуальных элементов андрагогического подхода по сравнению с педагогическим подходом.Considered andragogical model procedural M. Nowles, analyzes the differences procedural elements andragogical approach compared with the pedagogical approach. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гордієнко М. Теоретичні засади андрагогічної процесуальної моделі навчання М. Ноулза / М. Гордієнко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |