Наукова періодика України Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи


Гордієнко М. 
Теоретичні засади андрагогічної процесуальної моделі навчання М. Ноулза / М. Гордієнко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_5
Розглянуто андрагогічну процесуальну модель М. Ноулза, проаналізовано відмінності процесуальних елементів андрагогічного підходу у порівнянні з педагогічним підходом.Рассмотрено андрагогический процессуальную модель М. Ноулза, проанализировано различия процессуальных элементов андрагогического подхода по сравнению с педагогическим подходом.Considered andragogical model procedural M. Nowles, analyzes the differences procedural elements andragogical approach compared with the pedagogical approach.
  Повний текст PDF - 456.939 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гордієнко М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гордієнко М. Теоретичні засади андрагогічної процесуальної моделі навчання М. Ноулза / М. Гордієнко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 21-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гордієнко Майа Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського