Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Баніт О. Модель розвитку професійної майстерності викладачів графічного дизайну / О. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_3 Розкрито алгоритм створення моделі розвитку професійної майстерності викладача графічного дизайну у ВНЗ мистецького профілю. Зазначено, що цей профіль охоплює блоки: нормативно-цільовий, змістово-критеріальний та організаційно-педагогічний.Раскрыт алгоритм создания модели развития профессионального мастерства преподавателя графического дизайна в ВУЗ художественного профиля. Отмечено, что данный профиль охватывает блоки: нормативно-целевой, содержательно-критериальных и организационно-педагогический.Disclosed algorithm for creating models of development of professional skills of graphic design teacher in higher education artistic profile. Noted that this profile covers three blocks: the regulatory target, content-criterion, organizational and pedagogical. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Баніт О. Модель розвитку професійної майстерності викладачів графічного дизайну / О. Баніт // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2012. - Вип. 5. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2012_5_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |