Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Поясок Т. Прогностичне моделювання ефективності навчання дорослих на основі інформаційних технологій / Т. Поясок // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3%281%29__23 Розглянуто проблему прогностичного моделювання ефективності навчання дорослих на основі використання інформаційних технологій. Висвітлено сутність і спрямованість дидактичного моделювання. Акцентовано увагу на значенні прогностичного моделювання в організації навчання дорослих.Рассмотрена проблема прогностического моделирования эффективности обучения взрослых на основе использования информационных технологий. Освещены сущность и направленность дидактического моделирования. Акцентировано внимание на значении прогностического моделирования в организации обучения взрослых.In the article, the author addresses the issue of predictive modelling the effectiveness of adult learning through the use of information technology; highlights the nature and direction of didactic modeling; emphasizes the importance of predictive modeling in the adult learning. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Поясок Т. Прогностичне моделювання ефективності навчання дорослих на основі інформаційних технологій / Т. Поясок // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 171-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__23.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |