Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Капран С. Організаційно-методичні умови самостійної роботи студентів кафедри управління документно-інформаційними комунікаціями Академії муніципального управління / С. Капран // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3%281%29__19 Проаналізовано проблему організації самостійної роботи майбутніх бакалаврів з документознавства та інформаційної діяльності у психолого-педагогічній і науково-методичній літературі та охарактеризовано основні організаційно-методичні умови самостійної роботи.Проанализирована проблема организации самостоятельной работы будущих бакалавров документоведения и информационной деятельности в психолого-педагогической и научно-методической литературе и охарактеризованы основные организационно-методические условия самостоятельной работы.In the article the problem of organization of independent work of future bachelors is analysed from doсument expert and informative activity in to psychology-pedagogical and to scientifically methodical to literature and the basic are described organizationally methodical terms of independent work. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Капран С. Організаційно-методичні умови самостійної роботи студентів кафедри управління документно-інформаційними комунікаціями Академії муніципального управління / С. Капран // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2011. - Вип. 3(1). - С. 139-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2011_3(1)__19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |