Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Журавська Н. Реформування підходів у відборі змісту аграрної вищої освіти країн європейського союзу: порівняльний аспект / Н. Журавська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 193-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_26 Проаналізовано принципи вибору змісту освіти у країнах Європейського Союзу (ЄС). Здійснено порівняння підходів щодо вибору змісту вищої аграрної освіти країн ЄС початкового етапу західноєвропейської інтеграції (Франції, Італії, Німеччини, Нідерландів, Бельгії, Люксембургу) і Великобританії.Рассмотрены принципы выбора содержания образования в странах ЕС. Осуществлено сравнение подходов при выборе содержания аграрного высшего образования стран ЕС начального этапа западноевропейской интеграции (Франции, Италии, Германии, Нидерландов, Бельгии, Люксембурга) и Великобритании.Principles of a choice of the contents of education in the countries of EU are considered. Comparison of approaches at a choice of the contents of agrarian higher education of the countries of EU of the initial stage of the West-European integration (France, Italy, Germany, Netherlands, Belgium, Luxembourg), Great Britain. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Журавська Н. Реформування підходів у відборі змісту аграрної вищої освіти країн європейського союзу: порівняльний аспект / Н. Журавська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 193-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |