Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Волошина Т. Педагогическое управление ассоциативно-образным мышлением студентов при изучении художественных дисциплин / Т. Волошина // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_14 Проанализирован важный этап творческого процесса - возникновение замысла. Выявлены возможности развития ассоциативно-образного мышления при изучении цикла художественных дисциплин в подготовке инженера-педагога. Раскрыта роль преподавателя в управлении творческим мышлением студентов.Проаналізовано важливий етап творчого процесу - виникнення задуму. Виявлено можливості розвитку асоціативно-образного мислення в процесі вивчення циклу художніх дисциплін в підготовці інженера-педагога. Розкрито роль викладача в керуванні творчим мисленням студентів.Is reviewed the important stage of the creative processа- the emergence of design. Possibilities of associative-shaped thinking in the study of the cycle of artistic disciplines in the preparation of engineer-teacher. The role of the teacher in the management of the creative thinking of students. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Волошина Т. Педагогическое управление ассоциативно-образным мышлением студентов при изучении художественных дисциплин / Т. Волошина // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |