Наукова періодика України | Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи | ||
Лук'янова Л. Провідні особливості навчання дорослих / Л. Лук'янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_11 Розкрито роль освіти дорослих як провідної умови розвитку сучасної особистості. Висвітлено особливості освітніх моделей - педагогічної і андрагогічної. Визначено роль суб'єктів навчання в кожній моделі, охарактеризовано основні відмінності моделей.Раскрыта роль образования взрослых как ведущее условие развития современной личности. Рассмотрена общепризнанная целесообразность необходимости обучаться на протяжении всей жизни. Освещены особенности образовательных моделей - педагогической и андрагогической. Определена роль субъектов обучения в каждой модели, охарактеризованы наиболее значимые отличия моделей.Reveals the role of adult education as the leading condition for the development of modern identity, and sees it as a widely recognized need for a feasibility study on lifelong learning; highlights features educational models - teaching and andragogic; determine the role of teaching the subjects in each model and characterize the most significant differences between models of twelve. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лук'янова Л. Провідні особливості навчання дорослих / Л. Лук'янова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |