Наукова періодика України | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського | ||
Eaton T. Literature and life:using implicit theory of personality and psycho-semantic principles for peer-tutor modeling in special needs language and writer-response / T. Eaton // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 47. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_47_27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Eaton T. Literature and life:using implicit theory of personality and psycho-semantic principles for peer-tutor modeling in special needs language and writer-response / T. Eaton // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 47. - С. 128-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_47_27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |