Наукова періодика України | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського | ||
Гусак А. Критерії, показники та рівні сформованості інформативної компетентності майбутніх фахівців / А. Гусак, І. Микитюк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 43. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_43_49 Обгрунтовано необхідність точного визначення критеріїв, показників і рівні сформованості інформативної компетентності. Визначено поняття "інформативної компетентності", "рівнів сформованості інформативної компетентності". Представлено авторську модель інформативної компетентності. Розкрито взаємозв'язок компонентів, критеріїв та показників сформованості інформативної компетентності студентів непрофільних спеціальностей. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гусак А. Критерії, показники та рівні сформованості інформативної компетентності майбутніх фахівців / А. Гусак, І. Микитюк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 43. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2015_43_49.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |