Наукова періодика України Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського


Арешонков В. Ю. 
Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення / В. Ю. Арешонков // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_40
Проаналізовано процеси трансформації змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні в 1920 – 1921 рр. Розглянуто перехід на комплексну систему навчання та формування інтегрованого курсу шкільного суспільствознавства. Зроблено висновки щодо уроків з реформування суспільствознавчої освіти 1920-х рр. для сьогодення.
  Повний текст PDF - 244.698 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Арешонков В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Арешонков В. Ю. Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення / В. Ю. Арешонков // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_40.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Арешонков Володимир Юрійович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського