Наукова періодика України | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського | ||
Арешонков В. Ю. Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення / В. Ю. Арешонков // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_40 Проаналізовано процеси трансформації змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні в 1920 – 1921 рр. Розглянуто перехід на комплексну систему навчання та формування інтегрованого курсу шкільного суспільствознавства. Зроблено висновки щодо уроків з реформування суспільствознавчої освіти 1920-х рр. для сьогодення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Арешонков В. Ю. Трансформація змісту шкільної суспільствознавчої освіти в Україні на початку 20-х рр. ХХ ст.: уроки для сьогодення / В. Ю. Арешонков // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 160-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_40.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |