Наукова періодика України Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського


Лавров А. І. 
Формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у процесі вивченя спеціальних дисциплін / А. І. Лавров // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 36. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_36_54
Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю засобами інтеграції. До педагогічних умов віднесені такі: інтеграція фундаментальних і професійно орієнтованих дисциплін у підготовці майбутніх робітників-будівельників; інтеграція змісту загальноосвітніх, загальнотехнічних і фахових дисциплін на основі компетентністного підходу; організація навчального процесу за модулями трудових навичок; використання інтерактивних методів навчання на основі ефективної організації методичної роботи в педагогічному колективі. Визначено та охарактеризовано показники та критерії сформованості фахових знань майбутніх робітників будівельного профілю. Встановлено рівні сформованості фахових знань кваліфікованих робітників-будівельників: початковий, середній, достатній, високий. Експериментально підтверджено ефективність даних педагогічних умов формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю. Доведено, що під впливом комплексу засобів розвитку пізнавальної активності учнів у навчанні можна забезпечити підвищення рівня оволодіння учнями фаховими знаннями.
  Повний текст PDF - 323.083 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лавров А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лавров А. І. Формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю у процесі вивченя спеціальних дисциплін / А. І. Лавров // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 36. - С. 224-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_36_54.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Лавров Анатолій Іванович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського