Наукова періодика України | Наукові записки [Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя] | ||
Остапенко С. А. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності / С. А. Остапенко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 164-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_1_39 Висвітлено генезу проблеми формування соціальної компетентності індивіда, розроблено структуру соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей. Розкрито загальнодидактичну специфіку самостійної навчальної діяльності, у зіставленні з сучасними науковими напрацюваннями в галузі організації та проведення самостійної навчальної діяльності студентів розкрито можливості різних видів самостійної роботи у формуванні соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей. Визначено сукупність дидактичних умов формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності, інструментом дієвості означених умов обрано дотичну до них дидактичну модель. Установлено вихідний рівень сформованості соціальної компетентності студентів контрольних та експериментальних груп, апробовано сукупність дидактичних умов і дотичну до них модель формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності. Якісний і кількісний аналіз підтвердив дієвість і результативність запропонованих дидактичних умов та дотичної до них моделі формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей експериментальних груп. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Остапенко С. А. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності / С. А. Остапенко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 1. - С. 164-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_1_39.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |