Наукова періодика України | Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"] | ||
Скуба В. Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення / В. Скуба // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культура і соціальні комунікації. - 2009. - Вип. 1. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaksk_2009_1_24 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Скуба В. Використання теорії архетипів для створення успішного рекламного повідомлення / В. Скуба // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культура і соціальні комунікації. - 2009. - Вип. 1. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaksk_2009_1_24. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |