Наукова періодика України | Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"] | ||
Нечипорук Т. Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі / Т. Нечипорук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культура і соціальні комунікації. - 2009. - Вип. 1. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaksk_2009_1_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нечипорук Т. Використання архетипів в сучасній телевізійній рекламі / Т. Нечипорук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культура і соціальні комунікації. - 2009. - Вип. 1. - С. 120-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaksk_2009_1_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |