Наукова періодика України Наукові записки Національного університету "Острозька академія"


Вовчанська С. І. 
Семантична параметризація термінів маркетингу у фахових текстах / С. І. Вовчанська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 59. - С. 43-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_59_16
  Повний текст PDF - 323.59 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Вовчанська С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Вовчанська С. І. Семантична параметризація термінів маркетингу у фахових текстах / С. І. Вовчанська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 59. - С. 43-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_59_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Вовчанська Світлана Іванівна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського