Наукова періодика України Наукові записки Національного університету "Острозька академія"


Ковальчук О. А. 
Управління брендом як складова бренд-менеджменту / О. А. Ковальчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2018. - № 11. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2018_11_12
  Повний текст PDF - 440.482 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальчук О. А. Управління брендом як складова бренд-менеджменту / О. А. Ковальчук // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2018. - № 11. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2018_11_12.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Олександр Андрійович (економічні науки)
  • Ковальчук Ольга Анатоліївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського