Наукова періодика України Наукові записки Національного університету "Острозька академія"


Шимко О. в. 
Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства / О. в. Шимко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2010. - Вип. 14. - С. 297-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2010_14_36
  Повний текст PDF - 346.916 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шимко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шимко О. в. Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства / О. в. Шимко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2010. - Вип. 14. - С. 297-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2010_14_36.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шимко Ольга Володимирівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського