Наукова періодика України Наукові записки Національного університету "Острозька академія"


Харчук О. А. 
Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку / О. А. Харчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2010. - Вип. 13. - С. 414-420. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2010_13_49
  Повний текст PDF - 239.037 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Харчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Харчук О. А. Сутність бренду як економічного поняття: виникнення, становлення та сучасні тенденції розвитку / О. А. Харчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2010. - Вип. 13. - С. 414-420. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2010_13_49.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського