Наукова періодика України | Наукові записки Львівського університету бізнесу та права | ||
Романенко К. М. Соціально-етичний маркетинг та формування корпоративної організаційної культури / К. М. Романенко // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2009. - Вип. 3. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2009_3_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Романенко К. М. Соціально-етичний маркетинг та формування корпоративної організаційної культури / К. М. Романенко // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2009. - Вип. 3. - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzlubp_2009_3_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |