Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Щербаков Р.М. Соціальнокомунікаційне середовище формування іміджу підприємств у сфері громадського харчування / Р.М. Щербаков // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 62. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_62_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербаков Р.М. Соціальнокомунікаційне середовище формування іміджу підприємств у сфері громадського харчування / Р.М. Щербаков // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 62. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_62_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |