Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Щербаков Р.М. 
Соціальнокомунікаційне середовище формування іміджу підприємств у сфері громадського харчування / Р.М. Щербаков // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 62. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_62_10
  Повний текст PDF - 244.325 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Щербаков Р.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Щербаков Р.М. Соціальнокомунікаційне середовище формування іміджу підприємств у сфері громадського харчування / Р.М. Щербаков // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 62. - С. 47-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_62_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Щербаков Радомир Миколайович (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського