Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Ясір Хамза Салман Аль Худірі 
Теоретико-методологічні підходи до оцінювання ефективності соціальної реклами / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 4. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_4_6
  Повний текст PDF - 205.739 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ясір Х.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ясір Хамза Салман Аль Худірі Теоретико-методологічні підходи до оцінювання ефективності соціальної реклами / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 4. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_4_6.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського