Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Ясір Хамза Салман Аль Худірі Теоретико-методологічні підходи до оцінювання ефективності соціальної реклами / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 4. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_4_6 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ясір Хамза Салман Аль Худірі Теоретико-методологічні підходи до оцінювання ефективності соціальної реклами / Хамза Салман Аль Худірі Ясір // Наукові записки Інституту журналістики. - 2016. - Т. 4. - С. 24-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2016_4_6. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |