Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Шальман Т. М. Соціальна реклама – важливий складник ринку реклами та PR / Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_50 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шальман Т. М. Соціальна реклама – важливий складник ринку реклами та PR / Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_50. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |