Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Шальман Т. М. 
Соціальна реклама – важливий складник ринку реклами та PR / Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_50
  Повний текст PDF - 108.121 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шальман Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шальман Т. М. Соціальна реклама – важливий складник ринку реклами та PR / Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 256-260. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_50.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського