Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Голік О. В. 
Традиційні та новітні підходи до визначення ефективності реклами / О. В. Голік // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_43
  Повний текст PDF - 116.735 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Голік О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Голік О. В. Традиційні та новітні підходи до визначення ефективності реклами / О. В. Голік // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_43.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Голік Оксана Василівна (1983–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського