Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Черемних І. В. 
Від маркетингу до менеджменту, що орієнтований на телеринок / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_33
  Повний текст PDF - 149.889 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Черемних І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Черемних І. В. Від маркетингу до менеджменту, що орієнтований на телеринок / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Черемних Інна Володимирівна (1967–) (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського