Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Глушкова Т. В. 
Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем / Т. В. Глушкова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_18
  Повний текст PDF - 175.55 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Глушкова Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Глушкова Т. В. Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем / Т. В. Глушкова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Глушкова Тетяна Вікторівна (соціальні комунікації)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського