Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Глушкова Т. В. Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем / Т. В. Глушкова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Глушкова Т. В. Інтерактивна реклама як засіб взаємодії зі споживачем / Т. В. Глушкова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 56. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_56_18.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |