Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Громова А. Ю. Економічні особливості та чинники успіху реклами і PR / А. Ю. Громова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Громова А. Ю. Економічні особливості та чинники успіху реклами і PR / А. Ю. Громова // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |