Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Грицюта Н. М. Суспільно-етичні концепти соціальної реклами в Україні / Н. М. Грицюта // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_28 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Грицюта Н. М. Суспільно-етичні концепти соціальної реклами в Україні / Н. М. Грицюта // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |