Наукова періодика України Scientific notes of the Institute of Journalism


Грицюта Н. М. 
Суспільно-етичні концепти соціальної реклами в Україні / Н. М. Грицюта // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_28
  Повний текст PDF - 126.277 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Грицюта Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Грицюта Н. М. Суспільно-етичні концепти соціальної реклами в Україні / Н. М. Грицюта // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 134-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Грицюта Наталія Миколаївна (філологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського