Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Шальман Т. М. Теоретично-практичні засади реклами на телебаченні / Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Шальман Т. М. Теоретично-практичні засади реклами на телебаченні / Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_17. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |