Наукова періодика України | Scientific notes of the Institute of Journalism | ||
Черемних І. В. Промоція як засіб просування маркетингових комунікацій. Комплекс "маркетинг-мікс" / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_15 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Черемних І. В. Промоція як засіб просування маркетингових комунікацій. Комплекс "маркетинг-мікс" / І. В. Черемних // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |