Дмитришин Ю. 
Соціальна реклама як інструмент у боротьбі за політичну владу / Ю. Дмитришин // Наукові записки [Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України]. - 2007. - Вип. 36. - С. 256-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzipiend_2007_36_28
  Повний текст PDF - 69.109 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дмитришин Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дмитришин Ю. Соціальна реклама як інструмент у боротьбі за політичну владу / Ю. Дмитришин // Наукові записки [Інституту політичних і етнонаціональних досліджень ім. І. Ф. Кураса НАН України]. - 2007. - Вип. 36. - С. 256-264. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzipiend_2007_36_28.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського